Kerhomaja ja sauna

Näkymä saunarannasta
Kerhomajan pihapiiri
Kerhomajalla on kokoontumistilaa enintään 80 hengen tilaisuuksiin.

SAUNA

Sauna lämpiää talkoovoimin saunavuorojen mukaan kesäkaudella toukokuun lopulta syyskuuhun, jos lämmittäjiä riittää. Tarkista voimassa olevat saunavuorot alueen ilmoitustaululta.

SAUNAMAKSUT

Tilaussauna, ensimmäinen tunti15,00
Tilaussauna, seuraavat tunnit5,00

Tilaussauna max 3 h/kerta, saunan varaukseen ei lasketa lämmitys,- eikä siivousaika.

Saunamaksu sisältyy jäsenmaksuun. Poikkeuksen, tekee tilaussauna, sekä mökkiläisten vieraat, jotka maksavat saunamaksun.

SAUNAVUOROT

TOUKO- JA SYYSKUUSSA

KESKIVIIKKO naiset klo 18-19.30 miehet klo 19.30-21 LAUANTAI miehet   klo16-17.30 naiset klo 17.30-19

KESÄ- HEINÄ JA ELOKUUSSA

MAANANTAI  naiset klo 18-20 miehet klo 20-22

KESKIVIIKKO miehet klo 18-20 naiset klo 20-22

PERJANTAI   naiset klo 18-20 miehet 20-22

LAUANTAI    miehet klo 16-18 naiset klo 18-20

Saunavuorojen ulkopuolisina aikoina yhdistyksen jäsenillä on mahdollisuus tilaussaunaan ennakkovarauksesta. Varaukset tehdään saunalla olevaan kalenteriin.

Ensimmäinen tunti 15 €, seuraavat tunnit 5 €, maksu peritään ainoastaan saunomistunneista, hintaan ei lasketa mukaan saunan lämmitys- eikä siivousaikaa. Tilaussauna maksetaan yhdistyksen tilille.

KERHOMAJA

Kerhomajaa vuokrataan yhdistyksen jäsenille kesäkaudella yksityistilaisuuksiin, juhliin ja kokouksiin.

Tilavuokra 50 € suoritetaan  Kehon Siirtolapuutarhayhdistyksen tilille.

Vuokraaja huolehtii tilan siivouksesta ja myös yhteisten WC-tilojen siivouksesta juhlien jälkeen. Majan kalusteet tulee järjestää niin, että tila on seuraavaa käyttäjää varten käyttökunnossa.